Organisatie Papendrechtstraat tevreden en vraagt erkenning

Sherida had haar mooie kleren uit de kast gehaald en zag er zo uit! En ze laat ook duidelijk zien dat ze trots is op haar straat. Al zegt ze ook duidelijk dat het altijd beter kan.

Ze schrijft in haar email aan de redactie:

Hoi redactie bedankt voor de artikelen. Het is toch heel leuk geworden he?
We hadden ook bij de loterij een bonus prijs,en dat was grappig we hadden aangekondigd te zijn gesponserd door de Honda dealer van ons hier, dat ze een auto beschikbaar hadden gesteld. Dus haast iedereen was aanwezig bij de trekking .We hadden een kleine bestuurbare auto het was echt lachen. Deze is gewonnen door Davy ons buurjongen van nr 44. Wil je een keertje een foto ervan nemen en de afloop ook op de site zetten. We zijn dik tevreden hoe de dag verlopen is. We moeten nog een hoop leren, dat was wel duidelijk. Want hier en daar ging er nog wel wat mis. Maar gaan vol goede moed verder naar de zomervakantie en het organiseren beter voorbereiden. Het kan nog beter. Nou je hebt ook wat foto’s van me genomen hoe zijn ze geworden? Krijg ik er misschien ook eentje of meer? Nou ik hoor nog van je over de bespreking van maandag avond en tot gauw.
Tang Boeng

Sherida groet in het Surinaams en is uitgenodigd voor het tweede diner van de Pendrecht Universiteit in de Vrouwenstudio op maandag 13 juni. Ze wil kennelijk nog meer informatie. Die gaat ze vast nog krijgen.