Paasconferentie in het Zout der Aarde

De gezamenlijke Paasconferentie is met de gemeenten; Het Zout der Aarde, de Waterstroom Ministries & Heritage Full Gospel.
Cullimore nodigt u hartelijk uit voor de World Revival Fire Paasconferentie 2005 op vrijdag 25 maart aanvang: 20:00 uur, zaterdag 26 maart aanvang: 14:00 & 20:00 uur, zondag 27 maart aanvang: 14:00 & 20:00 uur. De speciale gastspreker is Sammy Tippit uit de Verenigde Saten.
“Sammy Tippit is opgestaan als één van de leidende stemmen onder de naties en spreekt momenteel in sommige van de grootste evangelisatie bijeenkomsten in de wereld. Zijn inspanning voor het evangelie, zowel in de VS als in het buitenland, hebben duizenden tot Christus gebracht. Hij heeft de boodschap van Gods vrede verkondigd in stadions in het door oorlog verscheurde Burundi, ontmoette regerings- en godsdienstige leiders na de gewelddadigheden in Ruwanda en bracht hoop aan de vervolgde gelovigen in de voormalige Sovjetblok naties. Één van de kernwaarden van Sammy Tippit Ministeries is om de kerken te helpen zich toe te wijden aan een levensstijl van gebed, zodat de gemeente in staat zal zijn om Gods stem te verstaan voor haar stad en haar natie. Zijn boek, The Prayer Factor, heeft vele Christenen in een consequent en doeltreffend gebedsleven geleid”, staat er in de uitnodiging over deze spreker.

De kerkgemeente aan de Krabbendijkestraat is ervan overtuigd dat: “In deze cruciale tijd waarin we als kerk van Christus zijn beland geloven wij dan ook dat onze God deze conferentie wil gebruiken om uw geest op te wekken om Hem te vertrouwen voor opwekking.”

Plaats van samenkomst:
Christus Triomfatorkerk aan de Krabbendijkestraat 255 te Rotterdam/Pendrecht.
Bereikbaar met bus 67(richting Pendrecht) vanaf metrostation Zuidplein. Voor meer informatie en een meer gedetailleerde route-omschrijving kunt u ook kijken op onze website www.zoutderaarde.nl.

Aantekening: Op zaterdag en zondag zal er een warme maaltijd verkrijgbaar zijn. U kunt zich hiervoor opgeven – het liefst zo spoedig mogelijk, – per bovenstaande telefoon/faxnummers of e-mail adres.