Paasconferentie Zout der Aarde

Dat liefde en trouw u niet verlaten! Spreuken 3:3. Daarmee begint het bericht. van de Christus Triomfatorkerk, Krabbendijkestraat 255, 3086 LR Rotterdam
En dat geluid zal weerklinken op de Gezamenlijke Paasconferentie met de gemeenten; Het Zout der Aarde, de Waterstroom Ministries, Heritage Full Gospel International,
Christian Family International, Volle Evangelie Gemeente ‘Immanuel’

De boodschap luidt verder:
Geliefden, Hierbij nodigen wij u hartelijk uit voor de World Revival Fire Conference 2006 op
Vrijdag 14 april aanvang: 20.00 uur
Zaterdag 15 april aanvang: 14.00 & 20.00 uur
Zondag 16 april aanvang: 14.00 & 20.00 uur
Apostel Aloysius Kiiza wordt door de Heer gebruikt op het gebied van gebed en voorbede. In 1994 verhuisde hij van Kampala naar Kabala, waar hij met vele andere kerken gebedssamenkomsten hield in zijn stad. Zo ontstond de “Lift Up Jesus” gemeente waarvan hij de de voorganger is. Apostel Kiiza is een man van gebed en heeft zich toegewijd aan de prediking van het evangelie met betoon van Geest en kracht. Hij is een bekende conferentie spreker, die in verschillende grote conferenties bediend heeft, de gemeente bemoedigende tot het ervaren van opwekking. Tijdens deze conferenties wordt hij op een bijzondere wijze gebruikt om vele bedieningen nieuw leven in te blazen. Jaarlijks is hij zelf de gastheer in zijn World Revival Conference in Oeganda, waar gasten van diverse landen God zoeken voor een opwekking in hun leven en bediening.
In deze cruciale tijd waarin we als kerk van Christus zijn beland geloven wij dan ook dat onze God deze conferentie wil gebruiken om uw geest op te wekken om Hem te vertrouwen voor opwekking.
Plaats van samenkomst:
Christus Triomfatorkerk aan de Krabbendijkestraat 255 te Rotterdam/Pendrecht. Bereikbaar met bus 67(richting Pendrecht) vanaf metrostation Zuidplein. Voor meer informatie en een meer gedetailleerde route-omschrijving kunt u ook kijken op onze website www.zoutderaarde.nl.
Aantekening: Op zaterdag en zondag zal er een warme maaltijd verkrijgbaar zijn. U kunt zich hiervoor opgeven – het liefst zo spoedig mogelijk, op de telefoon/faxnummers (010) 4813373/4047354 fax. (010) 4813370 of per E-mail: info@zoutderaarde.nl
Wij begeren dringend uw gebed en hopen u allen te mogen begroeten op deze bijzondere paasconferentie.
In Hem verbonden,
Stanley Dissels, namens alle samenwerkende gemeenten.