Pendrecht in Coolsingel-etalage

De Ontwikkelbank Centrum zit het pand tegenover het Stadhuis en heeft op de begane grond een aantal etalages. de foto is vanuit de etalage genomen en laat een gedeelte van het Stadhuis zien. Pendrecht, een wijk waar mensen elkaar ontmoeten en feestvieren staat er op de tekst in de vensterbank.
De komende maand zijn er veel manifestaties op de centrale straat van de stad aan de Maas. Dus zullen veel mensen de etalage zien. Helaas is Rotterdams grootste happening: het zomercarnaval er al aan voorbij getrokken, maar daar blijft het deze zomer niet bij. Zondag 7 augustus racen er auto’s langs en zullen er vast veel toeschouwers zijn. De dansparade komt er ook nog langs en vast nog meer zaken.
Fotograaf, Boet Lijnis Huffenreuter, die de mooiste foto’s van de wijk maakt, bedacht de tentoonstelling.
De tentoonstelling gaat nadat ze op de Coolsingel geweest is vast verder in de wijk. Wie er een plaatsje voor heeft nodigen we vanaf deze plek uit te reageren, via de reactiemail.
En oh ja als u zelf mooie foto’s van de wijk heeft en u wilt ze op de site aan anderen tonen, schroom niet. Via rieks.westrik@stcw.nl kunt u een exemplaar sturen, natuurlijk met een bijschrift. Voor een foto alleen doen we het niet. En plaatsen op de site doen we gegarandeerd. De site heet niet voor niks Vitaal Pendrecht.