Plantenbak in Dreischorstraat

Ze vroeg beheercoördinator Huseyin Kalyoncu of er zo’n schaal zou kunnen komen. Er stond op die plek een cocon van de Roteb. Riet wilde graag dat er iets terugkwam en dacht aan een bloemenbak.
Het programma van het college van Burgemeester en Wethouders met een 100 dagen programma. Ze willen 37 acties met zichtbare resultaten uitvoeren in 100 dagen. Het programma werd op 29 mei gepresenteerd en er zijn nu 11 acties uitgevoerd of in gang gezet. De actie van de wethouder op donderdag 17 augustus maakte er deel vanuit. En Riet van Bebber’s wens ging tegelijkertijd in vervulling.
Ze woont in de eerste woning aan de Dreischorstraat en gaat iedere morgen met wat water en tuingereedschap even naar haar plantenschaal. Het hart van Riet is vaak in Italië bij haar kinderen. Misschien neuriet ze er wel zacht een Italiaanse aria bij.