Raad in Pendrecht op 29 september

Twee medewerkers van de deelgemeente Charlois, die handenvol werk hebben aan het organiseren van de Raad in de Wijk. Links Udo van Huis van de afdeling voorlichting en rechts Hüseyin Kalyoncu, beheercoördinator van Pendrecht. Hier samen op de foto bij het opleveringsfeestje van het Monopolybord bij de Ooltgensplaathof op 18 juni 2005. Binnenkort is er vast weer een Vitale Oplevering van iets moois van Rex Mundio voor het grote Monopolybord.

Deze donderdag, 29 september 2005, vindt er twee keer een bijeenkomst plaats in De Passage, Sliedrechtstraat 71. U bent van harte uitgenodigd staat er op de brief van de deelgemeente van 6 september. De middagsessie begint om 14:30 uur tot (uiterlijk) 17:00 uur. De avondsessie is van 18:30 uur tot (uiterlijk) 21:00 uur.

De terugblik op de Raad in de Wijk in oktober 2003 gebeurt door voorzitter Dick Lockhorst. Hij zal uiteenzetten wat er met de afspraken gedaan is. Duco de Bruijn zal een presentatie geven van Pendrecht Zet Door en er zal gediscussieerd worden over de programma’s fysiek en sociaal.
Na de pauze zal Klaas Notenboom (wijkteamchef van de politie) een presentatie geven om tot een discussie te komen over veiligheid, toezicht en handhaving.

“Uw aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld”, staat er nogmaals te lezen in de uitnodiging.