Saluut van Cees Dorsman aan Tibor Levai

Het bericht stond al op de weblog van Mario Bosch, zaterdag 8 december overleed Tibor Levai in zijn geboorteland.
Op 25 augustus 2011 waren wij nog thuis bij Tibor Levai om hem te verblijden met een nieuw scootmobiel dat wij door giften van vrienden bijeen hebben gekregen en dankzij sponsering van de Vakbond Onafhankelijk RET Personeel bij hem aan huis konden afleveren. Zaterdag 8 december 2012 ontvingen wij het bericht dat Tibor die ochtend helaas is overleden. Hij is toch nog 77 jaar oud geworden. Dag lieve Tibor, het gaat je goed.

Reijnaldo van der Klij & Cees Dorsman.

Voor de volledigheid nog even het bericht op de weblog van Mario Bosch op 8 december:

• Vanmorgen is op 77-jarige leeftijd Tibor Levai overleden, hij was een oud-bewoner van de Sliedrechtflat die naar zijn vaderland Hongarije is teruggekeerd. Zuiderkroonbewoner Cees Dorsman heeft onder de naam Convoi Humanitair in 2008 en 2011 een scootmobiel naar Hongarije gebracht zodat zijn vroegere buurman zich weer zelfstandig kon verplaatsen.