Sfeervol concert

Het begint een traditie te worden de concerten op zondagmiddag in de Open Hofkerk.
Afgelopen zondag was er weer een concert georganiseerd. Opgetogen druppelen de bezoekers binnen, iedereen had er zin in.
De opkomst is iedere keer weer een verrassing. Deze keer waren het 83 bewoners uit Pendrecht en omstreken en niet alleen de mensen in de kerk genoten maar vast ook de mensen thuis die het concert via de ringleiding van de kerk waar ze op zijn aangesloten kunnen beluisteren.
Deze mensen vergeten we vaak maar het is voor veel bewoners die aan huis gekluisterd zijn vaak de enige mogelijkheid om toch de sfeer van deze middag te proeven met het idee “er even uit” te zijn.
In de pauze kom je buurtjes of bekenden tegen die verhuisd zijn maar nu weer even terug omdat ze de wijk nog steeds een warm hart toedragen, en heel stiekem hopen op een bekend gezicht.