Smartlappenkoor de Hoekse Tranentrekkers zingen in de Middelburgt

Naast Gospel muziek in de Open Hofkerk is er ook in de Middelburgt een mogelijkheid om zondag 27 november van muziek te genieten en zelf te beoefenen in de wijkaccommodatie de Middelburgt.

De Tranentrekkers is een groot koor uit Hoek van Holland dat Nederlandstalige muziek zingt met een fantastische begeleidingsband De Plengers. Zij zijn staan garant voor een heerlijke middag waarin u allerlei bekende liedjes naar hartelust kunt meezingen. Om u een idee van het repertoire te geven een korte opsomming van enkele nummers; koffie van Rita Corita, nummers van Dorus, o.m. 2 motten, een hele medley van nummers van Eddy Christiani, o.m. zonnig Madeira, spring maar achter op, een boeketje rode rozen, kijk eens in de poppetjes van m’n ogen enz., dans je de hele nacht met mij, ik sta op wacht enz.

Heeft u zin om eens ouderwets lekker te zingen, haal dan snel kaarten bij de Middelburgt tel.nr. 4819094.