Solisten uit de wijk oefenen bijna dagelijks

Links Jan Smolenaars, op accordeon, daarnaast Dogan met zijn saz, Elles achter de piano en de rug van Gonny is net zichtbaar. Zij zit achter haar keyboard.

Zij zullen de volgende stukken muziek zondag 1 oktober in de tent van het Rotterdams Volkstheater in de Dinteloordstraat vertolken:
Ave Maria van Charles Gunod, wordt gespeeld door Elles Veldhoen, Gonny Dekker en Jan Smolenaars. Verder spelen zij: De Sneeuwwals is van Thomas Koschat en bewerkt door Jur Eckardt. Het kleine café aan de haven is van Pierre Kartner.
Elles Veldhoen speelt in het kader van het Mozart jaar: de Klaviersonate in C-dur uiteraard van Mozart. Ook “Stay with me till the morning” is muziek van Wolfgang Amadeus Mozart, maar is bewerkt door Tom Parker voor The London Chorale en kennen veel mensen van The Young Mozart.
Que sera sera, door Gonny en Jan bewerkt door Jay Livingstone en Ray Evans.
Het Slavenkoor van Guiseppe Verdi door Jan en Gonny.
Dogan Uzun speelt op de Saz muziek uit zijn geboorteland.
Er hangt een paardenhoofdstel aan de muur door Jan Smolenaars in een bewerking van Henk Langerak.
Morgenblätter van Johann Strauss door Gonny Dekker.
De Mondscheinsonate van Ludwig van Beethoven door Elles.
En opnieuw Dogan Uzun op de Saz.
Het slotstuk wordt gespeeld door Elles Veldhoen, Gonny Dekker en Jan Smolenaars: Het Europese volkslied, 9e symphonie van Ludwig van Beethoven.