Start voor renovatie Zuiderdiep

Op de foto de familie Van Buitene, deelraadsvoorzitter Dick Lockhorst en mevrouw Jansen. Mevrouw Jansen woonde in de Middelharnisstraat. De familie Van Buitene kocht een bovenwoning in dezelfde straat.
Na toespraken in de feesttent van onder andere Dick Lockhorst. Die het motto van het feest: “We zijn begonnen” een beetje nuanceerde. Hij was langs de Herkingenbuurt gekomen en zei trots te zijn op wat daar aan nieuwbouw in het kader van de herstructurering gerealiseerd is. Hij wenste de familie Van Buitene veel geluk met hun besluit een koopwoning in de het project Zuiderdiep aangeschaft te hebben.
Na de toespraken gaf Dennis Lausberg van de Nieuwe Unie een estafettestokje aan mevrouw Jansen. Zij gaf het vervolgens aan alpinisten, die op een spectaculaire manier een zwart doek verwijderden dat de bouwinformatie onthulde. Het stokje kwam vervolgens bij de familie Van Buitene terecht. Na afloop hebben de hoofdrolspelers van de ceremonie een klein onderonsje.