Unicum blij met zo’n vrijwilliger

Ik ben al 33 jaar vrijwillig bezig voor Unicum zegt Karel Palte.
Dat doe ik met heel veel plezier, als ik al die opgetogen gezichten zie van de kinderen dan weet ik weer waar ik het voor doe.

Ik “mocht” gelukkig vroeg in de VUT en ben mij toen met de leuke dingen van het leven bezig gaan houden.
Kijk nou naar zo’n dag als vandaag, 180 kinderen van de Beatrixschool zijn de hele ochtend aan het sporten en ze hèbben er plezier in.

Dit soort evenementen zou veel meer moeten gebeuren, we zitten nota bene vastgeplakt aan de woonwijk, het is hier hartstikke veilig en de kinderen hoeven geen drukke wegen over te steken. Maar het wordt nog steeds niet optimaal gebruikt. Jammer, maar aan mij ligt het niet hoor ik wil gerust koffie zetten en limonade schenken.

Ik kom hier ook naar de trainingsavonden van Unicum, de sfeer is gezellig en ik leg al die jaren “het veld al uit”.