Verbouwing keuken van restaurant Zuiderkroon

Van dinsdag 23 oktober tot en met vrijdag 26 oktober is het vanwege de verbouwing van de keuken niet mogelijk om in restaurant Zuiderkroon te lunchen en te dineren.
Het plan was er al langer en deze week gaat het gebeuren: de keuken van restaurant Zuiderkroon wordt verbouwd. Het gevolg is dat er van dinsdag 23 oktober tot en met vrijdag 26 oktober niet geluncht en gedineerd kan worden. Tijdens de keukenverbouwing kunnen bezoekers uitsluitend terecht in het cafégedeelte voorin (waar het biljart staat), het restaurantgedeelte achterin is gesloten. Eten zoals op de foto is dus even niet mogelijk, de foto is enkele jaren geleden gemaakt tijdens een kerstdiner van Buren voor Buren.

Als gevolg van de verbouwing zijn de openingstijden van restaurant Zuiderkroon aangepast: het restaurant gaat wel gewoon om 9.00 uur open maar de deuren sluiten al om 17.00 uur.

Vanaf zaterdag 27 oktober is het restaurant weer op de normale tijden geopend en is lunchen en dineren weer mogelijk.