Vergadering van Banda di Kas

De vereniging maakt nu bijna een jaar gebuik van het terrein aan het Kalverpad, achter het witte kerkje aan de Charloisse Lagedijk. Hun adres is Charloisse lagedijk 607.

Ze hebben een bestuur en verschillende teams. Zondagmiddag werden de leden voor een spoed algemene ledenvergadering bij elkaar geroepen. Er moesten wat noten gekraakt worden.

Er was 24 april iets gebeurd dat het bestuur niet door de beugel vond gaan.

Eldrick Leito, de voorzitter van de vereniging, had een dringende oproep gedaan aan de leden naar de spoedvergadering te komen. Het bestuur had een aantal regels opgesteld en er werd de leden gevraagd of ze ermee instemden ja of nee. Er werd met de voeten gestemd. Eldrick begaf zich naar een hoek in de zaal en riep iedereen die met de voorstellen instemde op om hem heen te komen staan. Dat gebeurde massaal.

Er bleven twee leden in de zaal achter. De plannen sloegen dus aan.

Ze hebben bij Banda di Kas een stevige bestuur en inspirerende voorzitter.

Kijk ook eens op www.bandadikas.nl