Voorzitter Vitaal Pendrecht geeft bloemstukje aan Aaltje Boersma

De oliebollenkraam staat dit jaar voor de 40ste keer in Pendrecht. Dat wilde Vitaal Pendrecht niet ongemerkt voorbij laten gaan. Voorzitter van de stichting Harry Kock bezorgde Aaltje Boersma een toepasselijk bloemstuk.
De oliebollenkraam aan de Slinge staat dit jaar voor de 40ste keer in Pendrecht.

De kraam heeft niet altijd op dezelfde plek op de hoek bij de Schuddebeurstraat gestaan. Maar 40 jaar geleden waren het wel dezelfde mensen, die in de wijk oliebollen en ander winters-gebak aan de man brachten

Dat wilde Vitaal Pendrecht niet ongemerkt voorbij laten gaan. Er werd een toepasselijk bloemstuk gekocht en de voorzitter van de stichting Vitaal Pendrecht, Harry Kock, ging met de eigenaar van de kraam Aaltje Boersma en een medewerker van haar op de foto.