Vrijwilligersverwendag op donderdag 17 december!

Het wordt en drukke maand, december, want naast allerlei gebruikelijke feestdagen is er ook een Vrijwilligersverwendag!

Pendrecht is Goed Bezig roept vrijwilligers op om samen met de held van deze maand Rita Niks – de Lima:

naar de vrijwilligers-verwendag te komen!

Werk jij als vrijwilliger in Pendrecht? En ben je nog niet aangemeld voor de verwendag op 17 december? Doe dat dan snel! Je kunt er nog steeds bij zijn!

Want op donderdag 17 december worden alle vrijwilligers in Pendrecht in het zonnetje gezet. Deze ochtend wordt hen aangeboden door Stichting Wilskracht werkt, Deelgemeente Charlois en Woonstad Rotterdam. Wat er allemaal beleefd gaat worden blijft uiteraard nog een verrassing!

Alle vrijwilligers zijn welkom! En er zijn al heel veel mensen aangemeld, dus wees er snel bij.

Aanmelden kan via de organisatie waar jij als vrijwilliger voor werkt. Zoals Wilskracht Werkt, De Stromen de Bewonersorganisatie Pendrecht, of een van de andere vele organisaties.

We zien je graag op 17 december van 09.00 – 12.00 uur in het Pendrecht Theater, Plein 1953.

Tot dan!

Aldus de campagne Pendrecht is Goed Bezig.