Wie helpt er mee kerstpakketjes inpakken voor de mensen in het DCR

Jean-Pierre, één van de pastors van het Detentie Centrum Rotterdam, roept vrijwilligers op te helpen kertspakketjes in te pakken voor ingeslotenen in het DCR. Wie doet mee????
In een kleurig emailbericht roept pastor Jean-Pierre van het Detentie Centrum Rotterdam vrijwilligers op te helpen om kerstpakketjes in te pakken voor ingeslotenen in het centrum.

Hij schrijft:

Beste vrijwilligers,

Wij zoeken mensen die willen helpen de kerstpakketjes voor de ingeslotenen in een kleine zak te zetten.
Wanneer worden de kerstpakketjes voor de ingeslotenen van het Detentiecentrum Rotterdam (DCR) ingepakt?

Op 18 december 2012.

Waar?

In Rotterdam (in de buurt van de markt Blaak):
Hang 7
3011 GG Rotterdam

Onder leiding van de directrice:
Mevrouw Hanny de Kruijf
hanny.dekruijf@stichtingksa-gcw.nl

Als je graag deel uit wil maken van het team dat de kerstpakketjes aan de ingeslotenen gaat uitreiken… wat dan?

Het is ook mogelijk voor je om de kerstpakketjes aan de ingeslotenen persoonlijk uit te reiken op 22 december 2012 of 23 december 2012 in de voormiddag.

Ken je iemand die graag zou willen helpen?

Hij of zij kan contact met mij opnemen.

Deze vrijwilligers worden gevraagd om 600 pakketjes te maken voor onze medemensen in DCR.
Het betekent: koekjes, noedels en éénpersoonsfruitsap, tandpasta, bodylotion afkomstig uit verschillende kerken in een kleine zaak zetten.

Alvast bedankt voor jouw hulp en ook om te helpen zoeken.

Moge God je bewaren en allen die je dierbaar zijn.

Hartelijke groet,

Jean-Pierre