Wijkcomité voltallig

Op donderdag 20 september kwam het complete wijkcomité op bezoek bij Vitaal Pendrecht. Bewoners waren uitgenodigd om kennis te komen maken en vragen te stellen. Heeft u leuke bewonersideeën? Dan gaan deze vijf nieuwe leden, gewone wijkbewoners van Pendrecht, de komende vier jaar als groep deze ideeën voor u beoordelen.

Het wijkcomité is nu voltallig en dit werd gevierd met heerlijk gebak van Bakkerij Remmerswaal. De leden kregen prachtige bloemboeketten en het laatste lid kreeg nog een speciaal boeket van de gemeente.

Vijf betrokken wijkbewoners waar de wijk blij mee mag zijn en Vitaal Pendrecht wenst ze heel veel succes.

Heeft u een bewonersidee?

Bewonersideeën kunnen ingediend worden bij Bureau Opzoomer Mee. Voor hulp bij de aanvraag kunt u op afspraak terecht bij Vitaal Pendrecht. Pendrecht en de Tarwewijk zijn pilot wijken voor deze manier van beoordelen. Over vier jaar zal deze werkwijze geëvalueerd worden.