Rollatorwerkplaats tijdelijk gesloten

In verband met vakantie is de Rollatorwerkplaats gesloten van 1 t/m 11 oktober.

Rollatorwerkplaats

De Rollatorwerkplaats opende op 19 december 2008 en ontstond naar het idee van de Rollatorwerkplaats in Spijkenisse. Er was eigenlijk nergens in Rotterdam een goede plek waar je met je kapotte rollator terecht kon. De Rollatorwerkplaats wordt gerund door vrijwilligers. Zij verrichten reparaties, verwisselen onderdelen en stellen de rollator goed af. Reparaties zijn gratis, alleen voor eventuele nieuwe onderdelen wordt een bescheiden bijdrage gevraagd. Om de kosten zoveel mogelijk te drukken, wordt gebruik gemaakt van onderdelen van oude rollators. Die komen binnen via tehuizen en particulieren. Rollators die nog goed zijn, worden voor een schappelijk prijsje verkocht. Andere rollators worden uit elkaar gehaald en hiervan worden de onderdelen netjes gesorteerd en hergebruikt.

Adres: Stichting Vitaal Pendrecht, Plein 1953 nr. 192
Reguliere openingstijden: maandag en donderdag tussen 10.00 en 13.00 uur