Zuiderkroon houdt receptie en jaarvergadering

De vergadering was een fluitje van een cent. Mensen komen immers niet zo snel meer naar een jaarvergadering en de meeste zaken zijn al bij iedereen bekend. Het gaat vooral om het bij elkaar komen en plezier hebben.

Daar hebben ze in de Zuiderkroon verstand van.

Ook al werd er één van de bezoekster onwel. Een arts en een vertegenwoordiger van de Thuiszorg waren snel ter plekke en raadden de beheerders aan de thermostaat iets lager te zetten. Het weer is immers aan de zachte kant. Cees Dorsman, de voorzitter van de huurdersvereniging, laat zich er niet door tegenhouden.

Waren de medici eenmaal vertrokken, pakte hij de microfoon informeerde iedereen over wat er gebeurd was en wenst iedereen veel geluk en gezondheid in het komende jaar.

Mevrouw Van der Nat praatte tijdens zijn praatje rustig door met buutgenoten. Cees bleek gevoel voor humor te hebben en liep met de microfoon op haar af en hield hem haar voor. Resultaat alle aandacht en van iedereen.

De huurders van de Zuiderkroon kunnen met een gerust gevoel het nieuwe jaar in. Dagburgemeester Mario Bosch kan er alles van vertellen hij en enkele andere vertegenwoordigers uit de wijk, kwamen de receptie met een bezoek vereren.