Circus Rotjeknor in Speeltuin Neeltje Jans

Het clubhuis van Speeltuin Neeltje Jans is de afgelopen tijd flink onder handen genomen. Aanstaande zondag zal het clubhuis officieel opnieuw geopend worden en om dit te vieren, komt Circus Rotjeknor aanstaande zondag langs.

De speeltuin wil de opknapbeurt graag onder de aandacht brengen en gaat dit officieel doen middels een circusdag op zondag 9 juni. Circus Rotjeknor is uitgenodigd om workshops te komen geven en zal de dag afsluiten met een heuse voorstelling met acts die de kinderen die dag geleerd hebben.

Er is aan grote en kleine kinderen gedacht met o.a. springkussens, kinderrodeo, een ballenbak en het treintje rijdt natuurlijk ook weer door de wijk. De suikerspinnen en popcorn horen natuurlijk ook bij een circus en de catering wordt ook niet vergeten.

Wanneer: Zondag 9 juni
Tijd: 13.00 uur – 17.00 uur