Avond4Daagse Pendrecht

Van dinsdag 18 – vrijdag 21 juni organiseert Vitaal Pendrecht, in samenwerking met de basisscholen in de wijk, de derde editie van de Avond4Daagse in Pendrecht. Na het succes van vorig jaar kunnen mensen dit keer ook inschrijven via Vitaal Pendrecht.

Avond4Daagse Pendrecht 2019

Wat: 5 km wandeltocht (4 avonden)
Wie: alle wijkbewoners
Wanneer: dinsdag 18 juni t/m vrijdag 21 juni
Start/finish: Speeltuin Neeltje Jans
Starttijd: 18.30 uur (na 18.45 niet meer mogelijk)
Verwachtte eindtijd: 20.00 uur
Kosten: €3,50 per deelnemer, inclusief medaille
Betalen: direct gepast betalen bij inschrijving
Inschrijfweek: 11 juni-14 juni bij Vitaal Pendrecht (tussen 9.00 – 15.00 uur)
Begeleiding: volwassen ouder/begeleider verplicht bij kinderen (1 begeleider op max. 4 kinderen)

Waar en wanneer inschrijven?
Inschrijven kan alleen nog tijdens de (na-) inschrijfweek bij Vitaal Pendrecht, dinsdag 11 juni t/m vrijdag 14 juni tussen 9.00-15.00 uur. Ouders en kinderen van de vier basisscholen, konden zich al eerder inschrijven via de eigen school. Na de inschrijfweek kan er niet meer ingeschreven worden!!!

Slotfeest
Op vrijdag 21 juni is er tussen 19.30-21.00 uur een feestelijke afsluiting van de Avond4Daagse in speeltuin Neeltje Jans. Alle deelnemers ontvangen dan uiteraard ook de felbegeerde medaille. Zet deze datum dus alvast in uw agenda. Ouders en andere familie/vrienden zijn van harte welkom om de prestatie met elkaar te vieren!

Wandelreglement
Bij de inschrijving ontvangt u het wandelreglement. Hierin vindt u de belangrijkste informatie. Mocht u desondanks nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen via b.vanwensen@stichtingvitaal-pendrecht.nl.