Afsluiting van de Zoektocht van Tjark Jansen naar de Ziel van Pendrecht op andere plek

Zondag 27 maart om 16:30 uur wordt de maand van de zoektocht naar de Ziel van Pendrecht met Tjark Jansen afgesloten. Niet in de Christus Triomfatorkerk en bij nader inzien ook niet in de Open Hofkerk. Nee pelgrim Tjark wordt in het Servicepunt Pendrecht in het zonnetje gezet. Kom naar de receptie en luister naar de ervaringen tijdens de zoektocht.
Zondag 27 maart om 15:00 uur is er een zondagmiddagconcert in de Open Hofkerk, Sliedrechtstraat 57, met Kees van Eersel op het beroemde orgel in de kerk en sopraan Marijke Nieuwenweg.

Zie vorige bericht.

Aansluitend om 16:30 uur vindt de afronding van de maand over de zoektocht naar de ziel van Pendrecht plaats.
Er hebben berichten in de media gestaan waaruit je opz ou kunnen maken dat die afronding in de Christus Triomfatorkerk zou zijn. Maar dat werd de Open Hofkerk. Ook daar zal de pelrgrimstocht bij nader niet eindigen. Het concert verdraagt zich niet met de opbouw van de receptie.
De receptie ter ere van de held, ofwel de pelgrim, Tjark Jansen, held in het kader van de campagne PENDRECHT IS GOED BEZIG, zal plaatsvinden in het Servicepunt Pendrecht, Plein 1953 nummer 63.

Cees Bavius van het Pendrecht Theater zal het programma presenteren. Pieta Bot zal een column uitspreken over haar gedachten over de Ziel van Pendrecht.

En er zijn een aantal verrassingen.

Onder andere een korte filmische impressie van bewoners over de ziel van Pendrecht.

Kom naar het zondagmiddagconcert in de Open Hofekerk en maak vervolgens het programma over de Ziel van Pendrecht in het Servicepunt mee. En luister naar wat Tjark er in de afgelopen maand heeft bijgeleerd.