Concert met internationale artiesten

Buiten is de winter nog niet echt op zijn hoogtepunt, maar dreigende wolken waren er wel. Binnen werd er gemusiceerd door Laura Dermaut uit Belgie op orgel, Vanessa Vromans uit Australie op viool, Yong-In Yu uit Korea op orgel en Wout Bosschaert uit Nederland ook op het orgel van de Open Hofkerk.

Jan van Dijk de organist van de Open Hofkerk en organisator van de zondagmiddagconcerten toonde zich na afloop zeer tevreden met het concert. Hij hoopt dat bij de uitvoering van Marcus Passie van Addie de Jong door het Open Hofkoor de belangstelling nog groter wordt. Het eerste zondagmiddag-concert van 2007 was in ieder geval een succes. Het publiek trakteerde de musici op een staande ovatie.

Voor een uitgebreider verslag van het concert kunt u terecht op de nieuwspagina van de kerken.