De Nieuwe Unie past haar dienstverlening aan

Edward Ernst, links en Stella de Jong, rechts op de foto, spelen een belangrijke rol in de veranderingen bij hun werkgever. Edward Ernst is hoofd van de afdeling PR & Communicatie en Stella is nu nog hoofd beheer Buurt & Wijk van de vestiging Pendrecht. Die vestiging was op het moment, dat deze foto genomen werd, al gesloten. In een bericht op het algemene nieuws van deze site staat een interview met Marja de Bruyn, algemeen directeur van de Nieuwe Unie.

In het kort komt dat interview op het volgende neer:

“Communicatie verloopt steeds vaker via moderne communicatiemiddelen zoals gsm, e-mail, internet. Dat is gemakkelijker, sneller, efficiënter. Op 27 februari 2006 opende de Nieuwe Unie daarom een klantcontactcentrum, dat bereikbaar is via één telefoonnummer (010) 286 64 00. De medewerkers van dit klantcontactcentrum handelen alle vragen af. De openingstijden van het klantcontactcentrum zijn een stuk ruimer: van 8.00 tot 20.00 uur.

Klanten kunnen klachten en reparatieverzoeken voortaan doorgeven via de telefoon of via onze vernieuwde website. Hierdoor zal het baliebezoek aanzienlijk afnemen. Dat stelt ons in staat om de rest van de dienstverlening anders te organiseren. De vijf vestigingen maken plaats voor twee regiokantoren: Regio Zuid (Zuidplein 10-14-18) en Regio Noord (Westblaak 210).”