Fotografie workshop ging afgelopen zaterdag niet door

Noermi Franken schreef de redactie:

Beste,

Museum Rotterdam vertelt het verhaal van de stad. In oktober en november nemen we Pendrecht onder de loep.
Neem deel aan de fotografie workshop en ontdek wat hier ooit was en wat er verandert is!
Zie bijlage voor de digitale flyer. We verzoeken u vriendelijk deze mail binnen uw netwerk te verspreiden en indien mogelijk op te nemen in uw publieksuitingen. Bij voorbaat dank.
We hopen u te mogen begroeten tijdens een van de drie workshops in Pendrecht.

Met een vriendelijke groet,

Noermi Franken

Nou dat doet Vitaal Pendrecht dan bij deze. Het ging om workshops fotografie en er zit een mooie kans om beroemd te worden aan vast, want:

1000 JAAR ROTTERDAM

Museum Rotterdam vertelt het verhaal van de stad. Ga met het museum mee Rotterdam in en neem de wijkstad onder de loep. Ontdek wat hier ooit was en wat er veranderd is.

FOTOWORKSHOP
Wijkstad Pendrecht – Goed Wonen!?
Na de oorlog worden buitenwijken gebouwd met veel speelruimte, groen en waterpartijen. Je hoeft alleen naar de stad voor werk, luxe aankopen of vermaak.
Zuidwijk en Pendrecht zijn de paradepaardjes van deze wijkgedachte.
In de workshop gaan we aan de slag met het thema goed wonen.

wat
workshop fotografie onder begeleiding van een professionele fotograaf, met wijkachtergronden door een stadshistoricus voor wie iedereen vanaf 12 jaar met een digitale camera (van spiegelreflex tot compactcamera)
wanneer zaterdag 13 en 27 oktober en 10 november van 13.00 – 16.00 uur

waar
startpunt:
Grand-café De Zuiderkroon,
Vlissingenplein 108,
Pendrecht
(10 minuten lopen vanaf metrostation Slinge)

kosten
€ 7,50,- per persoon
inclusief koffie/thee en een vrijkaartje voor Museum Rotterdam, waar na de workshop ingezonden foto´s te zien zijn. De foto die het thema het beste weergeeft, krijgt een Museum Rotterdam verrassingspakket.

aanmelden
reserveringen@museumrotterdam.nl of via: 010-2176738
meer informatie www.museumrotterdam.nl.

Een aardige bijkomstigheid is dat de workshop van afgelopen zaterdag werd afgelast. Het was hondenweer en dan kun je nauwelijks fraaie foto’s maken. Tenzij je troosteloze foto’s wil. En dat is in dit geval niet de bedoeling, dus het moet de genoemde zaterdagen fraai herfstweer zijn. Dat gaat vast lukken.