Het Verhaal geeft afscheidsfeestje

“Een bericht vanuit Het Verhaal”, luidt de aanhef. “Iedereen die de afgelopen 14 jaar belangstelling heeft getoond en Het Verhaal een warm hart toe heeft gedragen, willen wij hartelijk danken”, is de boodschap. De vrijwilligersgroep, die eind vorig jaar een vrijwilligersprijs kreeg uit handen van wethouder Leonard Geluk, is in de loop der jaren aanmerkelijk geslonken, maar degenen, die overblijven willen vol goede moed verder gaan.
Zij kregen onderdak van de Onze Lieve Vrouwe van Lourdes-parochie in de Bavokerk.
Het Verhaal is dus nog lang niet uit verteld.

Wie in de gelegenheid is om 29 april aanwezig te zijn, wordt van harte uitgenodigd om dit afscheidsfeestje van de Ossenisseweg 127 – 129 mee te maken. Het Verhaal viert het feest op de laatste vrijdag van april van 14:00 tot 17:00 uur.

Voor meer informaties:
Elly Pesik (coördinator)