Iftar maaltijd van Turks Huis in kantine Kocatepe

Op zaterdag 21 augustus heeft het Turks Huis in Pendrecht haar jaarlijkse iftar maaltijd in het kader van de maand ramadan. Iedereen die wil komen kan zich aanmelden en deelnemen aan de maaltijd in de kantine van de RVV Kocatepe.
De vereniging Turks Huis in Pendrecht heeft dan wel geen huisvesting op dit ogenblik, toch gaat de vereniging door met haar activiteiten. Zo nodigt de vereniging haar contacten in pendrecht uit voor haar jaarlijkse iftar maaltijd. Die maaltijd wordt dit jaar samen met de RVV Kocatepe in de kantine van deze voetbalvereniging in Zuidwijk gehouden.

Ook u die dit leest bent uitgenodigd voor de iftarmaaltijd op zaterdag 21 augustus 2010 om 20:30 uur in de kantine van de Rotterdamse Voetbal Vereniging Kocatepe, Oldegaarde 415, Rotterdam-Zuidwijk.

Het wachten is op de nieuwe ruimte aan de Sommelsdijkstraat 35.

U weet dat de maand Ramadan voor de moslims een heel belangrijke maand is. We vasten dan niet alleen gedurende de dag, maar we leggen ook de nadruk op vriendschap, barmhartigheid en liefde voor de medemens. Daarom worden de mensen met wie wij samenwerken en met wie wij samen in de wijk Pendrecht en Zuidwijk wonen uitgenodigd voor deze Ramadanmaaltijd. We hopen dat we daarmee het samenwerkingsverband verbeteren en het wederzijdse respect en acceptatie vergroten.

De iftartijd op die dag is 21:02 uur. Dat is het moment, waarop de vasten verbroken worden en onze imam u uitleg geeft over Ramadan. Er is dan ook de gelegenheid voor andere toespraken.

Om 20:30 uur wordt u verzocht aanwezig te zijn en om 22:00 uur sluit de maaltijd.

Uw aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld.

Om te weten te komen hoeveel gasten wij kunnen verwachten wil de vereniging u vragen voor 18 augustus te bellen met Rieks Westrik op 06 41 36 23 07 of het hem te mailen via riekswestrik@hotmail.com

Aldus Sedat Atacan, de voorzitter van de vereniging Turks Huis in Pendrecht.

Tijdelijk adres is Plein 1953 nummer 63 B, telefoonnummer 010 480 93 46.