Met De Middelburgt naar Kaap Goede Hoop

Er vertrekt een bus vanaf de Aldi donderdag 15 oktober 2009 om 18:15 uur en die bus gaat om 22:35 uur terug naar Pendrecht. U kunt u opgeven bij het personeel van de Middelburgt om me te gaan.

De prijs is € 10 inclusief maaltijd.

Voor meer informatie kunt u terecht bij de Middelburgt, Plein 1953 nummer 191 of bellen met 010 481 9094.

In Katendrecht aangekomen:

Gaat u onder leiding van een gidsnaar bijzondere locaties op de Kaap. U begint bij de Katendrechtse Speeltuin Vereniging (de KSV) in de Tolhuisstraat 107, een plek waar veel bewoners als kind kwamen voor de verschillende clubs of om Sinterklaas of Kerst te vieren. Hier wordt u getrakteerd op een heerlijke maaltijd en echte Katendrechtse klassiekers. Daarna begint de reis over de Kaap. Via bezoeken aan onder meer een Antilliaanse familie maakt u een spectaculaire tocht over het water rondom de Kaap met speciale aandacht voor de SS Rotterdam. In de Steinweg kantine beleeft u opnieuw de danstijden van dancing Walhalla. De avond wordt afgesloten met een bijzondere Chinese verrassing.

KAAP GOEDE HOOP: een voorstelling over, door en voor oude en nieuwe Katendrechters en mensen die de Kaap willen leren kennen!

Met medewerking van:
Theater Zuidplein, Splashtours, Bertus Bussie, Theater Walhalla, OBR, Café Norge, ECC, Wereldtuin Katendrecht, Vrouwenstudie Kaat Mossel, KBO, Studio Kabelhof 13, Levendig en Leuk, Katendrechtse Peil en Wah Fook Wuioelen.