Officiële opening project Buren voor Buren

Esther Schouten van de Stromen Opmaat Groep is de drijvende kracht achter het Pendrechtse project Buren voor Buren. Zij werkt vanuit de Zuiderkroon en brengt wijkbewoners met elkaar in contact, op een manier waarop ze iets voor elkaar kunnen betekenen.
Het project draait inmiddels op volle toeren; wekelijks worden wijkbewoners met elkaar in contact gebracht en ontstaan er bijzondere ontmoetingen.

Om er toch een officieel tintje aan te geven is er op 5 maart a.s. een officiële opening waarvoor de vrijwilligers en andere betrokkenen persoonlijk zijn uitgenodigd. Esther heeft dagburgemeester Mario Bosch gevraagd om de openingshandeling te verrichten.

Het is de bedoeling om later een soort open dag te organiseren zodat iedereen kennis kan maken met Buren voor Buren. Maar wie meer wil weten of zich aan wil melden als vrijwilliger hoeft daar niet op te wachten: Esther Schouten is van dinsdag tot vrijdag van 8.30 tot 16.30 uur in de Zuiderkroon en je kunt in principe zo bij haar binnenlopen (haar kamer is achter de informatiebalie). Bij afwezigheid kan men telefonisch een afspraak maken via (010) 2060690.