Open Charloise Judo Kampioenschappen komen eraan

Aanstaande zaterdag 27 juni vinden de Open Charloise Judo Kampioenschappen plaats.
Aanstaande zaterdag 27 juni organiseert Sportvereniging Hagendoorn R-Z voor de 35e keer de Open Charloise Judo Kampioenschappen. Dit is het enige openlucht kampioenschap dat in Nederland gehouden wordt. Op het sportterrein komt een tent te staan waarin de wedstrijden plaatsvinden. Deze zijn verdeeld in de leeftijdscategorieën van 4 tot 12 jaar en t/m de groene band.

Start is om 9.00 uur en einde om 17.00 uur. Vanaf 9.00 uur is er ook een rommelmarkt en kan men genieten van een hapje en een drankje. Omdat het dit jaar de 35e editie is, wordt er extra uitgepakt met onder andere sport en spel voor de jeugd. Voor alle evenementen is de toegang gratis en iedereen is van harte welkom!

Sportvereniging Hagendoorn zit aan de Slinge 19 (Zuidwijk). Meer informatie op hun eigen website.