Open Wielerkampioenschap van Noord

Niet in Pendrecht, zelfs niet op ZUID, maar toch leuk dat zoiets georgansieerd wordt in onze stad: Open Wielerkampioenschap van Noord – Wie trekt de eerste kampioenstrui aan? Woensdag 26 september, Bergselaan. Het zou toch leuk zijn als ….
Niet in Pendrecht, zelfs niet op ZUID. Toch leuk dat zo’n wedstrijd in Rotterdam georganiseerd wordt.

En het zou toch geweldig zijn als iemand van ZUID en zeker iemand uit Pendrecht die trui aan zou mogen trekken.

Dus …..

Open Wielerkampioenschap van Noord

– Wie trekt de eerste kampioenstrui aan?

Woensdag 26 september, Bergselaan

Dit jaar zal voor het eerst het Open Kampioenschap van R’dam Noord gereden worden, een wedstrijd voor niet-licentiehouders.

Wie zal straks bovenaan de erelijst worden bijgeschreven, en krijgt de kampioenstrui met de bloementuil en de kussen van de rondemiss?

Na de koers kan iedereen nog wat drinken op het gezellige terras bij de Bergsingel, verzorgd door DOEN, tijdens het optreden van Liptease and the Backstreet Crackers.

Het wordt gezellig op de Bergselaan!

Lees hiernaast meer over het Wielerkampioenschap en schrijf je snel in!