Pendrecht’s raadslid vergeten

Hij zit voor Leefbaar Rotterdam in de raad. Deze foto is van de eerste Raadstafel op 22 mei. Naast hem zit Joyce Galogreedy. Hij woont aan de Krabbendijkehof boven de slijterij van Ronald de Ruijter.

Hij wil zich in de deelgemeenteraad vooral inztten voor het ondernemen en ondernemers in de wijken. Hij stelde dan ook meteen kritische vragen aan Paul Lohmann van de POM. In de pauze van de raadstafel werd er meteen een afspraak gemaakt tussen beide heren.

Ook de veiligheid in de wijken van de deelgemeente Charlois is een punt waar Ronald zich sterk voor wil maken. Hij benadrukte ook dat er in hun fractie een verdeling gemaakt is en dat hij niet speciaal voor Pendrecht in de deelgemeenteraad zit. Vitaal Pendrecht wil toch graag weten welke leden in de deelgemeenteraad in Pendrecht wonen. Om het Pendrecht-gehalte van die raad vast te kunnen stellen.
Ronald, sorry, dat we bij de installatie over het hoofd gezien hebben dat jij ook in Pendrecht woont. Naast Joyce Calogreedy, Marja Beijk, Agnes Morene is er dus nog een vierde deelraadslid uit Pendrecht.