Pendrecht’s turntalent wint in de Oldenoord

Gisteren was de eerste turnwedstrijd van de schoolsportvereniging Thor, die werd gehouden in de gymzaal aan de Oldenoord in IJsselmonde. Een aantal kinderen van Over de Slinge deden hier ook aan mee en vielen zelfs in de prijzen.
Zaterdag 27 juni was de eerste turnwedstrijd van de schoolsportvereniging Thor, die werd gehouden in de gymzaal aan de Oldenoord in IJsselmonde. Een aantal kinderen van Over de Slinge deden hier ook aan mee en vielen zelfs in de prijzen.

Iedere dinsdag na school turnen ze in de gymzaal aan de Krabbendijkestraat en niet voor niks zoals je ziet!

De kinderen uit Pendrecht gingen met 5 bekers naar huis! De spanning was enorm.

Er deden 72 kinderen mee van diverse verenigingen. Om half 10 was iedereen aanwezig en de prijsuitreiking was om half 2. Best een lange ruk in de hitte van die zaterdag maar de kinderen hebben een leuke dag gehad en iedereen ging moe en tevreden naar huis.
Stacy was het meest blij. Zij won in 2 dagen tijd 2 bekers.
De eerste won ze vrijdag bij ‘Pendrecht ’s got talent!’ samen met haar vriendin Assia.