Schouwers applaudiseren voor Jan Vossaert

Gülizar Uzun, Jenny Houps, Theo Speelman, Aly Kramer en Bep van Krimpen namen deel aan de schouw. Zij loofden Jan Vossaert, die het Biezelingeplein aan het onderhouden en schoonmaken was. Van Stadtoezicht waren Hossain el Kasmi en Ab Wapperom mee met de schouw. Van de roteb deed Joop Fiering mee. Ben dos Santos van de Nieuwe Unie liep mee. Sjaak Klompenhouwer van gemeentewerken hanteerde het poltlood en noteerde de scores, die bewoners gaven voor het werk van de verschillende diensten.

Joop Fiering is nieuw en kreeg direct een aantal zaken mee. De rommel in de bosjes bij de hondenuitlaatzone aan de de Groene Kruisweg zal hij doorgeven aan de veegploeg en aan de Boumanploeg. Hij zal ook het pad bij de Nieuw Vossemeerweg laten borstelen door de roteb.
Bewoners, die de schouwers zien spreken hen gelijk aan zoals in de Stavenissestraat. Daar is op het binnenterrein tussen de Rilland Bathstraat en de Stavenissestraat/Nieuw Vossemeerweg en de Ossenisseweg een speelplek, die weggehaald is en er is ook geen licht. Zij hebben het aangekaart bij de deelgemeente, maar wachten nog op reactie.
In het volgende overleg van de schouwers zal er vast gekeken worden of hier iets mee kan gebeuren.

Later kwam er ook een vertegenwoordiger van Unicum (de korfbalvereniging). Hij heeft zegt hij al diverse keren gemeld dat de bomen rondom het korfbalterrein en clubgebouw op half zeven staan en dat er ieder moment takken naar beneden kunnen komen. Er moet vogens hem dringend gesnoeid worden.