Teken petitie Nieuwe Unie BLIJF IN DE WIJK!

Op plaatsen in de wijk met een affiche als deze liggen exemplaren van de petitie klaar om getekend te worden.

De tekst van de petitie luidt:

Ik heb gehoord dat de Nieuwe Unie vertrekt uit Pendrecht. Daarmee raken we het contact met de grootste verhuurder in onze wijk nog verder kwijt. Er is dan geen ruimte meer voor persoonlijk contact en nieuwe huurders worden nog anoniemer.
Ik ben het met het vertrek van het kantoor uit Pendrecht niet eens.
Juist in een tijd dat we de mensen, die er werken hard nodig hebben in Pendrecht. De afronding in de Herkingenbuurt is nog in volle gang. De Herstructurering in de Tiengemeten en Ossenissebuurt staat nog in de kinderschoenen. Moeten bewoners het na de sluiting zelf maar uitzoeken en naar de vestiging op het Zuidplein, waar niemand nog een echte binding heeft met Pendrecht. Daar lijkt het erg op.

Nieuwe Unie blijf in de wijk!

U kunt ook naar email in het rode vakje links gaan en uw naam, adres, postcode woonplaats en emailadres in vullen en als onderwerp kiezen: ik heb een verzoek. Als u in de ruimte intypt:
Nieuwe Unie blijf in de wijk!
dan printen wij uw bericht uit en zullen hem samen met de geschreven petities in de eerste week van februari overhandigen aan de Nieuwe Unie.