Tiengemetenflatcommissie bestaat 5 jaar

Bijna alle bewoners en een aantal mensen van buiten het fraaie flatgebouw aan de Middelharnisstraat waren dan ook in opperbeste stemming. Een koud buffet en een toespraak meer was het eigenlijk niet, maar wat moet er meer zijn op zo’n eerste lustrum? Natuurlijk een redevoering. Die werd dan ook gehouden door mevrouw Jacobs. Zij was samen met de dames Kaal en Ziekman alle deuren langs geweest. 3 euro vroegen ze als bijdrage voor een presentje voor de commissieleden, maar veel bewoners deden er spontaan 2 euro bij. Ieder commissielid kreeg een cadeaubon en een schitterende bos bloemen. De toespraak klonk als een klok. Mevrouw Jacobs prees ook postuum de heren Huys en Witstok, die van groot belang geweest zijn voor het succes van de bewonerscommissie. Een commissie, die niet alleen voor de eigen bewoners op komt, maar ook andere groepen bewoners vertelt hoe ze zich kunnen organiseren om saamhorigheid in het flatcomplex tot stand te brengen. Haar toespraak werd zeer gewaardeerd. Zeker door de leden van de bewonerscommissie, die functioneert met als voorzitter Jan Tijssen. De leden van de commissie zijn verder mevrouw Heusdens, de heer Lam, de heer Van Solingen, mevrouw Talman, mevrouw Witstok en mevrouw Koonings. U ziet hen samen met mevrouw Jacobs, vierde van links op de foto.