Vaarwel Egbert, Roos zal je erg missen!

Roos kreeg geen gehoor op haar bellen aan de deur bij collega-vrijwilliger Egbert.

Samen met hem had ze veel vrijwilligerswerk gedaan via Wilskracht Werkt! Bijvoorbeeld tijdens de activiteiten van het IJspaleis 2009, bij recepties in het Servicepunt Pendrecht en samen brachten ze veel exemplaren van het decembernummer van In de Kijkerd rond.

Roos ging het huis van Egbert binnen en ontdekte hem op de bank. Ze riep hem maar hij reageerde niet meer. Ze had hem de woensdag ervoor voor het laatst gezien.

Ze hadden Egbert verschillende keren gewaarschuwd het rustig aan te doen, maar hij was in zijn vrijwilligerswerk niet te stoppen.

Roos is ontroostbaar. Op de foto schaatste zij nog op de ijsvlakte bij het IJspalies. Zij werd aangemoedigd door …. Egbert.
Zij mist haar collega Egbert en meerder vrijwilligers van Wilskracht Werkt! met haar.