Voetballen bij DEHMusschen

Bij sportvereniging DEHMusschen is op 19 oktober 2005 begonnen met gratis voetbalinstuif. Al honderd jongens/meisjes kwamen op woensdagmiddag naar het veld van de club aan de rand van Pendrecht een balletje trappen. Dat kun jij ook!
Je kan worden opgehaald in de wijk door TOS. En op het veld wordt je echt voetballen geleerd door trainer/oud Feyenoordspeler Jerry Kruit. Hij gaat er echt tegenaan. Goof van der Kemp van de sport afdeling van Pendrecht let goed op dat alles goed verloopt en je kan alles aan hem vragen. Het veld is dus van DEHMusschen. Zij zorgen voor het ballen en houden het clubgebouw open.
Op woensdag 11 januari is er weer zo’n instuif. Van 15:30 – 16:30 uur ben je van harte welkom. Hopelijk regent of sneeuwt het dan niet. Zeg het tegen je vriendje of vriendinnetje die ook van voetballen houdt.
DEHMusschen schrijft nieuwe pupillen in. Via die club kun je meedoen aan de KNVB-competitie. Iedere woensdagmiddag is de pupillensecretaris aanwezig bij de voetbalinstuif om jou of je ouders er alles over te vertellen.