Vrienden van Aafje bestaan 10 jaar!

Vrienden van Aafje bestaan 10 jaar!

Lustrumfeest 10 t/m 15 september 2012

Dit jaar vieren de Vrienden van Aafje hun 10 jarig jubileum samen met de klanten van Aafje. De officiële opening van de lustrumweek is op maandag 10 september om 14:00 uur op locatie Meerweide. Op alle twaalf locaties van Aafje wordt een week lang verschillende festiviteiten georganiseerd.

Opening
Op locatie Meerweide verricht Jenny Ploeg, manager van Aafje IJsselmonde, om 14:00 uur de officiële opening. Constant van Schelven, voorzitter Raad van Bestuur Aafje, houdt een korte speech. En Rob Puper, voorzitter Vrienden van Aafje, verzorgt met een bewoner een verrassende openingshandeling.

De 12-jarige Nica Bol, winnares van de dichtwedstrijd Krimpenerwaard voor volwassenen, draagt een zelfgemaakt gedicht voor. Aansluitend kan iedereen genieten van een concert gespeeld door leden van ‘Klassiek op Zuid’. Ook op de andere Aafje locaties vindt op 10 september om 14:00 uur een feestelijke opening plaats.

U bent ook van harte welkom tijdens de feestelijke opening van de lustrumweek in Meerweide. Deze bevindt zich aan de Grote Hagen 98, 3078 RC Rotterdam.

Over De Vrienden van Aafje
De Stichting Vrienden van Aafje is in 2002 onder de naam Vrienden van De Stromen opgericht. Sinds de naamsverandering van De Stromen in Aafje in oktober 2010, zijn wij Vrienden van Aafje. Wij doen leuke extra’s voor de klanten van Aafje. Dit jaar hebben we bijna 1.000 gratis uitstapjes voor klanten verdeeld over de verschillende locaties van Aafje. Bijvoorbeeld een bezoek aan het CHIO Rotterdam, theater, museum en Spido rondvaarten, maar ook een gratis lunch aan het water, koffie met gebak of een hightea. Daarnaast werven we fondsen voor bijzondere extra’s, zoals een nieuwe piano, een duofiets of een rolstoelbus.

Voor meer informatie over de Vrienden van Aafje, kijk op www.vriendenvanaafje.nl.