Wedstrijd woonkamer inrichten

Doe mee aan de wedstrijd: richt de woonkamer van Zuiderdiep in en maak kans op een leuke prijs. Deze wedstrijd wordt gehouden bij de start van de herstructurering in de Tiengemetenbuurt. Iedereen kan meedoen en in een schoenendoos een woonkamer van 3.50 bij 10 meter in richten. De schoenendoos moet tussen 4 uur en half vijf worden ingeleverd bij de feesttent in de Middelharnisstraat.
Tijdens de officiële start van de renovatie op 2 februari kun jij laten zien hoe jij zou wonen in Zuiderdiep.
Zuiderdiep is de naam van het project met 112 maisonnettes in de Middelharnisstraat en de Melissantstraat. De opdracht van de wedstrijd is om de woonkamer naar je eigen idee en smaak in te richten.
• doe dit in een normale schoenendoos
• gebruik van alle materialen is toegestaan
• de afmetingen van de woonkamer is 3.50 meter breed en 10 meter lang

Lever je inzending donderdag 2 februari tussen 16:00 en 16:30 uur in bij de feesttent in de Middelharnisstraat. Vermeld je naam en leeftijd. Een vakjury en een jury die bestaat uit bewoners bepaalt wie de mooiste kamer heeft ontworpen. Je maakt dus twee keer kans op een mooie prijs.
Iedereen kan meedoen!