Welkomstdienst in Open Hof Kerk op zondag 17 januari

Pastoraal medewerker van de Open Hofkerk roept iedereen die op zoek is naar inpiratie op om zondag 17 januari om 10:00 naar de Welkomdienst te komen. Deze keer is het koor Cantilede uit Ede olv Rob Biersteker te gast bij de welkomstdienst.
“Op zondag 17 januari is er om 10:00 is er in de Open Hof een Welkomdienst.”

Aldus pastoraal medewerker Johan Bos van de Open Hof Kerk, de kerk van de Protestantse gemeente van Pendrecht en Heijplaat.

“Iedereen is hier welkom. Op eenvoudige manier wordt de Bijbel uitgelegd en is er muziek. Deze keer is het koor Cantilede uit Ede olv Rob Biersteker onze gast.
Een echte aanrader als je zoekt naar inspiratie en zin in je leven en je het moeilijk vind naar de kerk te gaan.

WELKOM WELKOM WELKOM WELKOM WELKOM”

Op de foto de pastor achter het spreekgestoelte in de Open Hofkerk bij het afscheid van wijkpredikant At Polhuis.