Woonstad maakt excuses over ongemak met liften Schouwen Duiveland

Andjana Ramdaran, Bindiya Bhoekhan en Ben Dos Santos, allemaal werkzaam bij dezelfde corporatie, maar op geheel verschillende afdelingen, belden bij iedereen in het flatcomplex Schouwen Duiveland aan en boden een plantje met daaraan een kaartje: ‘Onze excuses voor het ongemak’ stond erop. Daarbij ging een Woonstad Rotterdam balpen en zo’n schattig huisje, waarin pepermuntjes zaten.
Alles uiteraard voorzien van het kleurrijke logo van de corporatie.

De bewoners van de benedenwoningen hadden pech, want ja die zijn niet op de liften aangewezen. En ondervonden op geen enkele manier hinder van het uitvallen van de liften. Het drietal medewerkers van Woonstad pakte het consequent aan.

Op het bovenste fotootje belt Andjana aan bij de buurvrouw van mevrouw Meertens. “Ja, het dinsdag, dus dan is ze er niet”, weet de goed geïnformeerde buur te vertellen. Andjana zette het plantenbakje voor de deur van de buurvrouw. Het presentje spreekt tenslotte voor zichzelf.

Bindiya overhandigde mevrouw Meertens het bakje. Ze keek erbij of ze zeggen wil: “Dat had je nou niet hoeven te doen, hoor! Zijn het plantjes voor buiten?” Ben Dos Santos op de foto een beetje verscholen achter Bindiya wist zeker dat het plantjes voor buiten waren.

“Dat komt goed uit, want ik ben gek op groen op de galerij”, luidde het dankbare antwoord.

“Jammer, eigenlijk”, aldus Bindiya, “dat veel mensen niet thuis waren. Ik had graag die Kroatische meneer het bakje zelf willen overhandigen! Hij was zo boos vorige week.”

Ze had erg met hem te doen.

Dat zal allemaal best goed gekomen zijn.

Het goodwill plantje ziet er immers leuk uit, toch?