Xing werft mensen en zingt in Pendrecht

Een flyer van XING roept mensen op om met hen te komen zingen. Onder de titel ZINGEN MET PASSIE schrijven Annemieke Seelbach en Margreet Boeren:

Wist u dat zingen de meest beoefende vrijetijdsbesteding in Nederland is?

Er bestaat een popkoor waar iedere zager(es) zijn of haar persoonlijke kwaliteiten goed in krijt kan. Dit wil niet zeggen dat je een hoogstaande zanger(es) hoeft te zijn, maar het is wel wenselijk dat je toonvast bent.

Popkoor Xing-Rotterdam heeft plaats voor sopranen, alten, tenoren en bassen.

Gevarieerde popmuziek zoals bijvoorbeeld nummers van Queen, liedjes uit diverse Musicals, Sister Act, regelmatig vernieuwen we dit met bijzondere projecten.

Er is een oefenruimte, een zangcoach/dirigent, begeleiding bij jouw zanghobby, enthousiasme en “ego-loze” avond en ruimte voor positieve ideeën.

Voor mensen met een fanatieke, maar ontspannen inzet, die partijen willen instuderen, er op tijd zijn als er donderdagavond van 20:30 tot 22:30 uur gerepeteerd wordt in de Schalmei aan de Krabbendijkestraat 520, 3084 LP Rotterdam.

Bel Annemieke Seelbach, anseepos@kabelfoon.net (078-6813773) of Margreet Boeren (maboeboe@xs4all.nl (010-2201131 – 06 25033623

of mail: xing-rotterdam@euroband.nl