Braderie/Jaarmarkt op zaterdag 8 mei

Op de grote foto bij Tennis Only lijkt het erop of Serena Williams uitschreeuwt: “Yess! Eindelijk weer eens een activiteit op Plein 1953.”
Voor haar ogen werd er druk gebruik gemaakt van het springkussen en de hindernisbaan. Om de hoek hadden de winkeliers kramen en deden goede zaken. Sommige kramen bleven echter gedurende de dag leeg.
Op de Slinge was er een kraam bij Blokker en ook De Plusmarkt had een kraam buiten staan.

Serena zal vast nog meer uit haar dak gaan als het hele plein weer eens volstaat met kramen en bruist van de activiteit.

Wie weet gaat dat gebeuren op 19 juni als “Pendrecht zich FIT Fietst!” voor de Grand Départ en als alles meezit ook op het plein de wedstrijd Nederland Japan volgt op een groot videoscherm. Er wordt druk gewerkt om die zaterdag een paar weken voor de start van de Tour de France Pendrecht in de sfeer van fietsen te brengen. En omdat er in Zuid Afrika dan gevoetbald wordt en Nederland het die dag tegen Japan op neemt lijkt het ook geweldig om op Plein 1953 met voetballiefhebbers uit de wijk samen de wedstrijd te bekijken.

Kijken wat Serena doet als Nederland scoort!