Dameskoor ‘de vrolijke noot’ in Restaurant Zuiderkroon

Op dinsdagavond 13 oktober treedt het dameskoor “De Vrolijke Noot” op. In het eerste gedeelte zullen ze met name Nederlandse liederen zingen, in het tweede gedeelte zeemansliederen, getooid in bijpassende kledij. U bent van harte uitgenodigd om hun optreden bij te wonen in Grand Café/Restaurant Zuiderkroon.

De Vrolijke Noot

op Dinsdag 13 Oktober 2009

van 20.00 – 22.00 uur

Op dinsdagavond 13 oktober treedt het dameskoor “De Vrolijke Noot” op. Dit is een gezelschap van 12 dames, waaronder 2 accordeonisten.
In het 1ste gedeelte zullen ze met name Nederlandse liederen zingen, in het 2de gedeelte zingen ze gezellige zeemansliederen en dragen ze ook die kleding. U bent van harte uitgenodigd om hun optreden bij te wonen in
Grand Café/ Restaurant Zuiderkroon.

De inloop is vanaf 19.30 uur, ze treden op tussen 20.00 – 22.00 uur.

De entree is gratis, consumptie is verplicht. U ontvangt bij binnenkomst een briefje, met het verzoek om uw gegevens in te vullen.

Aan het einde van de avond worden 3 leuke prijzen verloot uit ingevulde briefjes uit De Stromen-tas.

U komt toch ook meezingen en dansen?!!

Grand Café/Restaurant Zuiderkroon
Vlissingenplein 108