De Sint komt naar Pendrecht op zaterdag 23 november

23 november 2019 14.15 1 uur

Gratis entree

Vitaal Pendrecht

De Sint komt weer naar Pendrecht! Zaterdag 23 november is de grote dag. Het is alweer drie jaar geleden dat hij naar Pendrecht kwam en hij heeft de kinderen gemist.

Het is natuurlijk een ontzettend drukke tijd en de Sint kan niet op alle plaatsen tegelijk zijn. De stoomboot komt aan op het Charloisse Hoofd en gaat dan eerst door naar de Nieuwe Nagtegaal in Oud Charlois om de kindertjes die daar op hem zitten te wachten te bezoeken.

Na dit bezoek rijdt hij door naar Pendrecht en gaat via Plein 1953 langs de winkels naar de Middelburgt. Hier zal hij rond 14.15 uur aankomen. In de versierde aula van Vitaal Pendrecht staat een mooie stoel op hem te wachten. De Sint wordt ontvangen door Carolina van Kinder Service Hotels. Armando Monsanto zorgt voor de muziek en vraagt alle kinderen om samen met hem te komen zingen.

De tuin van Vitaal Pendrecht wordt op 23 november als buggy-, kinderwagen-, fietsenstalling gebruikt. Deze stalling wordt ook bewaakt, omdat op last van de brandweer de gang en het pad vrij moeten blijven.

Sinterklaas tekenwedstrijd

Je maakt de Sint heel blij met een mooie tekening. Om je hierbij te helpen, ligt er vanaf 11 november een vel papier voor je klaar bij Vitaal Pendrecht waarop je de tekening kunt maken. Voor de wedstrijd zijn drie leeftijdscategorieën waarin elk drie prijzen zijn te winnen. Kan je er op 23 november niet bij zijn voor de prijsuitreiking? Dat is geen probleem, want je kan je naam en telefoonnummer op het vel papier schrijven. Zo kunnen we je toch bereiken als je een prijs hebt gewonnen. Voor alle kinderen is er iets lekkers en als je wilt, mag je samen met de Sint op de foto.

De Sint komt om ongeveer 14.15 uur aan en gaat om 15.15 uur weer door naar Zuidwijk, want ook hier staan kinderen op hem te wachten. Opgeven voor deze dag is niet nodig; de deur staat open voor alle kinderen t/m 12 jaar.

Bron foto: Flickr.

Registreer nu