Vanaf heden: lunch en avondeten in De Zuiderkroon

We hebben geweldig nieuws om te delen – het Zuiderkroon Restaurant is weer geopend en klaar om jullie allemaal te verwelkomen voor een smakelijke en betaalbare maaltijd! Afgelopen woensdag hadden we onze eerste echte lunch en wat een succes was het! Met maar liefst 70 bezoekers die genoten van heerlijke saoto soep, erwtensoep en een selectie van belegde broodjes, zoals kipkerrie, bakkeljouw, roerei en worstjes, was het een ware traktatie voor de smaakpapillen.

Deze fantastische lunch werd verzorgd door Sandjes Catering, die bekend staat om hun kwalitatieve en smaakvolle (Surinaamse) gerechten. Hun culinaire vaardigheden en gastvrije service hebben onze gasten echt laten genieten en we zijn blij en trots dat ze vanaf heden deel uitmaken van ons team.

Maar dit is nog niet alles, want vanaf volgende week zijn we drie dagen per week geopend voor zowel lunch als diner! Op dinsdag verwelkomen we jullie graag tussen 12:00 uur en 13:00 uur voor de lunch en ’s avonds van 16:00 uur tot 18:30 uur voor het diner. Het belooft een culinair feestje te worden waarbij je kunt genieten van heerlijke gerechten in een gezellige en gastvrije omgeving.

Of je nu zin hebt in een snelle hap tijdens de lunchpauze of een ontspannen diner met vrienden en familie, het Zuiderkroon Restaurant heeft voor elk wat wils. Onze betaalbare menu’s zullen een mix van traditionele favorieten en verrassende nieuwe gerechten bevatten, allemaal bereid met verse en hoogwaardige ingrediënten.

Dus waar wacht je nog op? Kom langs en ontdek de heerlijke smaken van het Zuiderkroon Restaurant. Breng je collega’s mee voor een gezellige lunchpauze of nodig je vrienden uit voor een gezellig diner na het werk. We kijken ernaar uit om jullie allemaal te verwelkomen en jullie smaakpapillen te verwennen met onze culinaire creaties!

Tot snel in het Zuiderkroon Restaurant!