Optreden in Poortugaal
“We vonden het heel leuk gaan. We begonnen voor de pauze met een paar liedjes. Dat waren: Liedmachien, Tralalonia, Koninginnemarkt, Niezen, Folderfreak, Mag ik?, Losse Veters, Gutte Gut en My Bonny (het enige Engelstalige liedje).En na de pauze hadden we ook een paar kerstliedjes gezongen. Dat waren: O Denneboom, Jingle bells, Walking In A Winter
Read More...