Mooie cantorijklanken in Open Hofkerk
Zondagmiddag 4 november trad de Maria Magdelenacantorij uit Goes onder leiding van Kees van Eersel op in de Open Hofkerk. Een mooi concert in de mooie setting, die de kerk en het fraaie orgel bieden. De organisator toonde zich er na afloop erg blij mee.Kees van Eersel richtte na zijn benoeming tot cantor-organist van de
Read More...